خاطره تلخ
 
داوطلب مرگ
 
 

خیلی وقت است که دیگر چای را با قند نمی نوشم...

می خواهم عادت کنم به تلخی...

و خوب می دانم که روزی، آنقدر به تلخی چشمانت عادت می کنم؛ که شیرینی خنده هایت

دلم را خواهد زد...!

بگذار ببینم کی بود بار آخری که منحنی لبخند می کشیدی،

روی نمودار شادی هایت...؟؟؟

یک سال؟

دو سال؟

نه؛!

انگار هزار سال نوری است که،

از کهکشان خنده هایت خبری نیست...!!!

اصلا بیا از خاطره هایم  برایت بگویم؛

خاطراتی که

روزگاری...

پر بودند از لحن کودکانه ی شادی

و حالا شده اند

درست شبیه صفحه ی حوادث روزنامه ها؛

سرد...

سوت و کور...

با تیتر های درشتی از اتفاقات غم انگیز...

مثل حادثه ی تلخ نگاهت!

یادت هست؟!

اعتراف می کنم که مقصر تو نبودی!

بی احتیاطی از دل من بود...

از دل من...!


 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






ارسال شده در تاریخ : چهار شنبه 16 اسفند 1391برچسب:, :: 13:22 :: توسط : مهدیه

درباره وبلاگ
به وبلاگ من خوش آمدید
آخرین مطالب
نويسندگان
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان داوطلب مرگ و آدرس tanha374.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 2
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 2
بازدید ماه : 2
بازدید کل : 6324
تعداد مطالب : 20
تعداد نظرات : 3
تعداد آنلاین : 1